
Er is een aangepast lesrooster van toepassing. Deze is zichtbaar via onderstaande knop.
Let op: het actuele lesrooster vind je altijd in de MyWellness app.
Ook deelnemen aan ons aanbod? Dat kan! Door gebruik te maken van onze MyWellness app kan je jezelf inschrijven op het aanbod in ons lesrooster. Inschrijven kan maximaal 72 uur van te voren tot een uur voor de les. Ook dit is een voorwaarde waaronder fitness aangeboden mag worden. Wel is het mogelijk om voor die tijd vooruit lessen/ trainingsmomenten als herinnering aan te melden. In dat geval krijg je een automatische pop-up bericht wanneer de gewenste les boekbaar is. Op die manier kan je dus wel naar voren toe op lessen/ trainingsmomenten inschrijven.
Wij realiseren ons dat niet iedereen bekend is met onze MyWellness app en/ of het principe van inschrijven. Daarom zullen wij voor die leden die geen mobiele telefoon hebben of moeite hebben bij het gebruik van de app, telefonisch assistentie verlenen. Zij kunnen telefonisch contact met ons opnemen tijdens kantooruren van 09:00 uur tot 12:00 uur. Wel adviseren wij je om zoveel mogelijk gebruik te maken van onze MyWellness app. Wij helpen je graag bij het instellen van je account en app op je smartphone en/ of tablet.
Download MyWellness app
Zwembad Octopus is weer open. Dat is ook goed nieuws voor onze leden! Alle maatregelen maken veilig zwemmen mogelijk. Er is voorlopig wel een aangepast programma en aanmelden is ook hier verplicht.
Voor meer informatie over de (her)opening en aanmelden, klik hier.
Al onze voorzieningen zoals de kleedruimtes en coffee corner zijn gesloten. Vanaf 1 juni is het terras van de horeca in ons zwembad open voor gebruik. Het terras is ingericht op 1,5 meter afstand. Daar kan je na het trainen koffie of ander drankje bestellen.